CENTRUM SZTUKI WSPÓŁCZESNEJ ŁAŹNIA

Zarządzenie nr 23/2019 - Biuletyn Informacji Publicznej CSW ŁAŹNIA

ZARZĄDZENIE NR 23/2019

Dyrektora Centrum Sztuki Współczesnej ŁAŹNIA w Gdańsku z dnia 12 czerwca 2019 r. w sprawie zmiany regulaminu organizacyjnego w Centrum Sztuki Współczesnej ŁAŹNIA w Gdańsku.

Na podstawie § 13 ust. 1 Statutu Centrum Sztuki Współczesnej ŁAŹNIA w Gdańsku z dnia 27.10.2016 r. (stanowiącego załącznik nr 1 do uchwały Nr XXX/841/16 Rady Miasta Gdańska z 27.10.2016 roku) zarządza się, co następuje:

§ 1.

Dokonanie zmian Regulaminu Organizacyjnego i Schematu organizacyjnego, będącego graficzną prezentacją struktury organizacyjnej Centrum Sztuki Współczesnej ŁAŹNIA w Gdańsku, który stanowi załącznik nr 1 do nin. zarządzenia poprzez zastąpienie treści regulaminu organizacyjnego z dnia 01.09.2014 r. wraz z późn. zm. nową treścią w brzmieniu zawartym w załączniku nr 1 do niniejszego zarządzenia.

§ 2.

Traci moc zarządzenie Dyrektora CSW ŁAŹNIA Nr 20/2014 z dnia 1 września 2014 r. wraz z późniejszymi zmianami, w sprawie nadania regulaminu organizacyjnego Centrum Sztuki Współczesnej ŁAŹNIA w Gdańsku.

§ 3.

Zobowiązuję Specjalistę ds. Kadr i Administracji do zapoznania wszystkich Pracowników Centrum Sztuki Współczesnej ŁAŹNIA z treścią nin. zarządzenia i przesłania jego treści drogą elektroniczną oraz zamieszczenia na tablicy ogłoszeń w siedzibie Centrum Sztuki Współczesnej ŁAŹNIA.

§ 4.

Zarządzenie wchodzi w życie od dnia 1 lipca 2019 roku.

Dyrektor Centrum Sztuki Współczesnej
Jadwiga Charzyńska

 

 

Załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 23/2019

  1. DYREKTOR /DN/:
    1. ZASTĘPCA DYREKTORA /ZD/:
      1. DZIAŁ SZTUKI W PRZESTRZENI PUBLICZNEJ /DSPP/:
        1. Kierownik działu sztuki w przestrzeni publicznej
          1. Kurator
      2. DZIAŁ EDUKACJI /DE/:
        1. Kierownik działu edukacji:
          1. Zastępca kierownika - kurator
          2. Koordynator ds. Dostępności
          3. Kurator ds. edukacji
          4. Kurator ds. filmu
      3. DZIAŁ ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNY /DAT/:
        1. Kierownik działu administracyjno-technicznego
          1. Specjaliści ds. technicznych
  2. DZIAŁ WYSTAW /DW/:
    1. Kierownik działu wystaw:
      1. Zastępca kierownika - kurator
      2. Kurator dr. rezydencji artystycznych
      3. Asystent Kuratora
      4. Asystent Kuratora
      5. Kurator ds. Rezydencji Badawczych oraz Kuratorskich
      6. Asystent Kuratora ds. Archiwum Art+Science Meeting
      7. Asystent Kuratora ds. Zadań Art+Science Meeting
      8. Gł. spec. ds. archiwizacji, obsługi wizualnej wystaw  i strony internetowej
  3. DZIAŁ KOMUNIKACJI I PROMOCJI /DKP/:
    1. Kierownik działu komunikacji i promocji:
      1. Specjalista ds. komunikacji i wydawniczych
      2. Specjalista ds. promocji edukacji
      3. Specjalista ds. dystrybucji wydawnictw i promocji
  4. Samodzielne stanowisko obsługi sekretariatu /OS/

  5. Samodzielne stanowisko ds. zamówień publicznych i administracji /ZP/

  6. DZIAŁ FINANSÓW I KADR /DFK/:
    1. Główny Księgowy:
      1. Główny specjalista ds.  finansowych
      2. Specjalista ds. rozliczeń projektów
      3. Specjalista ds. finansowych - kasjer
      4. Specjalista ds. kadr i administracji

Załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 23/2019