CENTRUM SZTUKI WSPÓŁCZESNEJ ŁAŹNIA

Praca - Biuletyn Informacji Publicznej CSW ŁAŹNIA

Ogłoszenie o naborze na stanowisko: Kierownik/Kierowniczka Zespołu ds. Komunikacji i Rozwoju Publiczności w Centrum Sztuki Współczesnej Łaźnia w Gdańsku

W CSW ŁAŹNIA szukamy osoby, która razem z nami zbuduje nową jakość mówienia o sztuce współczesnej. Jesteśmy w trakcie transformacji. Budujemy nową strategię działania, która przekształci nas w instytucję rozproszoną, bardziej dynamiczną, świadomą i wspierającą. Osoba, która dołączy do nas jako Kierownik/Kierowniczka Zespołu ds. Komunikacji i Rozwoju Publiczności, odegra kluczową rolę w kształtowaniu tej zmiany. Będzie współtworzyć i wdrażać nową strategię komunikacyjną – odpowiadającą na aktualne potrzeby odbiorców i otwierającą nowe przestrzenie dialogu o sztuce współczesnej. 

Szukamy kogoś, kto wierzy, że o sztuce współczesnej się rozmawia. Że komunikacja to nie tylko narzędzie promocji, ale przede wszystkim przestrzeń dialogu – między artyst(k)ami a publicznością, między instytucją a społecznościami, między tym, co lokalne, a tym, co globalne. Chcemy rozwijać nowe, wykraczające poza logikę algorytmów, formaty opowiadania o sztuce współczesnej. Wierzymy, że komunikacja i rozwój publiczności to dwie strony tej samej praktyki. Szukamy osoby, która nie tylko potrafi mówić o sztuce, ale też umie słuchać odbiorców i reagować na ich potrzeby. 

Szukamy osoby kreatywnej, o wysokich kompetencjach zarządczych i komunikacyjnych, która wspólnie z nami będzie budować autentyczną i wartościową obecność CSW ŁAŹNIA w przestrzeni publicznej i cyfrowej. Proponujemy pracę, w której będziesz mieć realny wpływ na kierunek i język komunikacji instytucji sztuki współczesnej. Dajemy przestrzeń do testowania pomysłów, budowania zespołu i szukania własnych ścieżek – także poza tym, co zwykle mieści się w definicjach PR i marketingu. 

Jeśli masz doświadczenie, ale i potrzebę tworzenia od nowa, zapraszamy Cię do ŁAŹNI. 

Szukamy Osoby, która: 

  • posiada doświadczenie w zarządzaniu zespołami i projektami komunikacyjnymi (mile widziane w instytucjach kultury, mediach, NGO lub sektorze kreatywnym), 
  • mile widziana wiedza i wrażliwość w zakresie sztuki współczesnej, a co najmniej ciekawość i chęć poznawania sztuki przy wsparciu naszych zespołów programowych, 
  • potrafi tworzyć i wdrażać strategie komunikacyjne oparte na wartościach i długofalowej relacji z publicznością, 
  • swobodnie porusza się w świecie komunikacji cyfrowej, ale potrafi myśleć krytycznie o mechanizmach social mediów, 
  • interesuje się rozwojem formatów opowiadania o sztuce: w tym storytellingiem, formami hybrydowymi, 
  • ma umiejętność jasnego i przystępnego mówienia o złożonych tematach dotyczących kultury i sztuki, 
  • zna język angielski w stopniu umożliwiającym prowadzenie komunikacji międzynarodowej, 
  • zna narzędzia badania potrzeb publiczności (mile widziane doświadczenie z NPS, analizą danych, segmentacją grup docelowych).

ZAKRES OBOWIĄZKÓW (SKRÓTOWO) 

Na tym stanowisku będziesz m.in.: 

  • kierować pracą Zespołu ds. Komunikacji i Rozwoju Publiczności
  • współtworzyć i wdrażać całościową strategię komunikacyjną instytucji
  • budować spójną narrację wokół programu artystycznego, edukacyjnego i społecznego CSW ŁAŹNIA
  • dbać o spójność komunikacyjną i wizualną instytucji
  • rozwijać nowe formaty komunikowania o sztuce współczesnej – we współpracy z artyst(k)ami i zespołami programowymi
  • prowadzić działania promocyjne i PR-owe, w tym kampanie, współpracę z mediami, kontakt z partnerami
  • rozwijać i moderować przestrzenie dialogu z publicznością
  • planować działania fundraisingowe i budować relacje z partnerami instytucji
  • monitorować skuteczność działań komunikacyjnych i wprowadzać usprawnienia
  •  prowadzić działania w obszarze audience development – planować, wdrażać i ewaluować działania budujące relacje z różnymi grupami odbiorców, inicjować badania publiczności.

CO OFERUJEMY? 

  • możliwość współtworzenia nowatorskiej strategii komunikacyjnej i testowania alternatywnych form dialogu z publicznością, 
  • możliwość współtworzenia instytucji, która aktywnie poszukuje nowych modeli funkcjonowania w świecie kultury, 
  • przestrzeń do eksperymentowania z nowymi narzędziami i formami dotarcia do publiczności,  
  • udział w ogólnopolskich i międzynarodowych projektach artystycznych i edukacyjnych,
  • szkolenia i rozwój kompetencji menedżerskich i branżowych, możliwość uzyskania karty ICOM, która uprawnia do bezpłatnego wstępu do licznych instytucji kultury zrzeszonych w tej międzynarodowej organizacji,
  • bezpłatne bilety na seanse w KinoPorcie dla Ciebie i bliskich,
  • dostęp do materiałów edukacyjnych - książki branżowe, albumy, oprowadzenia kuratorskie,
  • dofinansowanie wypoczynku, które pracownik organizuje indywidualnie,
  • wsparcie dyrekcji otwartej na innowacje.

CO GWARANTUJEMY?  

  • umowę o pracę na pełen etat
  • wynagrodzenie zasadnicze 6500 zł brutto plus dodatek stażowy i dodatek funkcyjny (1200-1800 zł brutto),  
  • służbowy telefon i komputer
  • pracę na specjalistycznym sprzęcie oraz w oparciu o rozwiązania dostępne w pakiecie Microsoft

JAK APLIKOWAĆ?

 Prosimy o przesłanie: 

  1. CV (w dowolnej formie – może to być też portfolio, bio, link do strony – zależy nam na poznaniu Twojego stylu pracy i sposobu myślenia), 
  2. wizji rozwoju komunikacji i rozwoju publiczności CSW Łaźnia - koncepcja konkursowa o objętości do 5 stron A4 (ok. 15 000–18 000 znaków ze spacjami). Dokument ten powinien przedstawiać przemyślane podejście do budowania relacji z publicznością oraz strategii komunikacyjnej instytucji, z uwzględnieniem jej charakteru jako centrum sztuki współczesnej.

Dokument powinien zawierać:

  • Twoje podejście do komunikacji w kulturze i sztuce współczesnej, 
  • Przedstawienie 2–3 kierunków rozwoju komunikacji CSW Łaźnia, 
  • Propozycje działań w obszarze pracy z odbiorcami: kierunki strategiczne w obszarze rozwoju publiczności, 
  • Twoją wizję zespołu i metod pracy, 
  • Dlaczego właśnie Ty chcesz współtworzyć ten proces?

​3. Klauzuli i oświadczenia do pobrania w formacie.pdf TUTAJ.

Prosimy o zapoznanie się z następującymi dokumentami:  

  1. Koncepcja programowa Marty Kołacz https://download.cloudgdansk.pl/gdansk-pl/d/202410237917/program-kadencyjny-dyrektora-centrum-sztuki-wspolczesnej-laznia-na-lata-2024-2027.pdf
  2. Strategia Rozwoju Gdańska https://download.cloudgdansk.pl/gdansk-pl/d/20150158301/1.pdf
  3. GPR https://www.brg.gda.pl/rewitalizacja/gminny-program-rewitalizacji
  4. Statut CSW Łaźnia https://fs.siteor.com/laznia/files/Downloads/20220325110027/statut-centrum-sztuki-wspolczesnej-laznia-06.2023.pdf?1698052520.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać drogą elektroniczną na adres: kariera@laznia.pl (w tytule e-maila prosimy podać nazwę stanowiska) lub osobiście w siedzibie Centrum Sztuki Współczesnej ŁAŹNIA ul. Jaskółcza 1, 80-767 Gdańsk, w terminie do 18.05.2025 r. 

Aplikacje, które wpłyną do Centrum po terminie nie będą rozpatrywane. 

Uprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty.  

Kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailowo o rozmowie kwalifikacyjnej. 

Prosimy o zapoznanie się z Oświadczeniem zgody i Klauzulą informacyjną dla kandydatów do pracy, podpisanie i przesłanie wraz z dokumentami aplikacyjnymi. 

 

Ogłoszenie konkursu na kandydata na stanowisko dyrektora Centrum Sztuki Współczesnej ŁAŹNIA

link z treścią ogłoszenia:

https://bip.gdansk.pl/urzad-miejski/praca/Dyrektor-Centrum-Sztuki-Wspolczesnej-LAZNIA,a,260036

Ogłoszenie o naborze na Kuratora ds. Edukacji w Centrum Sztuki Współczesnej ŁAŹNIA

OGŁOSZENIE O KONKURSIE NA DYREKTORA CENTRUM SZTUKI WSPÓŁCZESNEJ ŁAŹNIA

Ogłoszenie o naborze na Asystenta Kuratora w Dziale Wystaw w Centrum Sztuki Współczesnej ŁAŹNIA

Termin składania dokumentów: do 15 marca 2024 roku

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku Asystent Kuratora :

  • Współpraca z artystami, kuratorami oraz podejmowanie innych działań związanych z przygotowaniem i realizacją projektów wystaw oraz wydarzeń z zakresu sztuki współczesnej,
  • Koordynacja produkcji wystaw sztuki współczesnej,
  • Nawiązywanie współpracy z innymi ośrodkami wystawienniczymi, środowiskami artystycznymi, naukowymi oraz wybranymi twórcami sztuki - w celu prezentacji i promocji osiągnięć z dziedziny sztuki współczesnej,
  • Współpraca przy przygotowywaniu koncepcji wydawnictw katalogów, informatorów, druków ulotnych,
  • Pozyskiwanie środków i sponsorów na realizację projektów.

 

Wymagania:

  • preferowane wykształcenie wyższe humanistyczne, historia sztuki lub kulturoznawstwo,
  • doświadczenie w pracy z artystami oraz przy produkcji wydarzeń,
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w instytucji kultury,
  • znajomość MS Office,
  • biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie

Oferujemy:

  1. Pracę w renomowanej, dynamicznie rozwijającej się instytucji kultury.
  2. Zatrudnienie na umowę o pracę.
  3. Wynagrodzenie miesięczne 4300,00 zł brutto plus dodatek stażowy.
  4. Możliwość rozwoju zawodowego.
  5. Pracę w ambitnym i energicznym zespole.

Wymagane dokumenty:

  1. CV
  2. Klauzula informacyjna i oświadczenie zgody dla kandydatów do pracy.

 

Klauzula i oświadczenie do pobrania w formacie.pdf TUTAJ (146 KB, PDF).

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać drogą elektroniczną na adres:  kariera@laznia.pl  (w tytule e-maila prosimy podać nazwę stanowiska) lub osobiście w siedzibie Centrum Sztuki Współczesnej ŁAŹNIA ul. Jaskółcza 1, 80-767 Gdańsk, w terminie do 15 marca 2024 r.

Aplikacje, które wpłyną do Centrum po terminie nie będą rozpatrywane.

Uprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty.
Kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailowo o rozmowie kwalifikacyjnej.

Proszę o zapoznanie się z Oświadczeniem zgody i Klauzulą informacyjną dla kandydatów do pracy, podpisanie i przesłanie wraz z dokumentami aplikacyjnymi.